Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

TOP 10



Η Σοφία από την 
 Ρyroessa   με επέλεξε να συμμετάσχω σε ένα νέο παιχνίδι που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο.
  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ: Λατρεμένο βιβλίο που έχω διαβάσει τουλάχιστον 20 φορές το Pride And Prejudice της Jane Austen
  2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ: Ερμούπολη Σύρος
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ: Cheesecake
  4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ: L' eau d' Issey
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG: Αυτό είναι πολύ δύσκολο μιας και η λίστα είναι πολύ μεγάλη. Θα επιλέξω όμως το blog της Αριάδνης για τη γονεικότητα και την ανατροφή των παιδιών με πραγματικά αξιόλογες συμβουλές!
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: Iππασίας
  7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Σύρος ... τι άλλο
  8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ: Κάπου στη θάλασσα ή με θέα από πολύ ψηλά.
  9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ: Σουτζουκάκια
  10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Μια Θαλασσινή Βάφτιση γιατί μου θυμίζει μια πολύ δραστήρια και δημιουργική φάση της ζωής μου.
Mε τη σειρά μου συνεχίζω το παιχνίδι και επιλέγω 8 μπλογκ:

2. Εύα  Eva's blog
4. Ειρήνη Εirinixeiropoihmata
5. Μαγδαληνιώ Μagdaliniodiaxeiros
6. Βίκυ bijouxkerihantra
7. Αναστασία handmadeanastasiasart
8. Σοφία shareyourlikes

4 σχόλια:

  1. Βερονικα καλη και ευτυχισμενη χρονια!Ευχαριστω πολυ που με επελεξες αλλα ηδη το εχω παιξει την παραμονη Πρωτοχρονιας!Συμφωνω με το 8 και το 10!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη Χρονια κουκλίτσα μου!Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!! Συμφωνώ με το άρωμα !το εχω κι εγώ και ειναι απο τα αγαπημενα μου...η Συρος πανέμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βερόνικα, σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο παιχνίδι! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Βερόνικα!! Σ' ευχαριστώ πολύ που επέλεξες για το παιχνίδι!! Στην επόμενη ανάρτησή μου, το δικό μου TOP 10 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...